Wiemy, że zakupy w internecie są szczególne i rządzą się swoimi prawami. Nie można dotknąć i dokładnie obejrzeć każdego produktu. Dlatego wprowadziliśmy i przestrzegamy polityki zwrotów i reklamacji.
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
W przypadku każdego zakupionego prduktu, poprzez sklep internetowy, zgodnie z naszym regulaminem oraz Prawami Konsumenta, można skorzystać z procedury odstąpienia od umowy, w ciągu 14 dni od daty odbioru paczki. W tej sytuacji powinieneś odesłać nam zakupiony produkt lub dostarczyć go do naszego sklepu stacjonarnego wraz z czytelnie wypełnionym i podpisanym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy. Możesz też wysłać email z informacją o odstąpieniu od umowy, podając numer zamówienia. Całą resztą zajmiemy się już my.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można pobrać na naszej stronie - tutaj. Przesyłkę ze zwracanymi produktami prosimy wysłać na adres:
ŚWIAT ALKOHOLI
UL.POZNAŃSKA 35/1
60-850 POZNAŃ
Razem z odsyłanym produktem, w jednej przesyłce, prosimy umieścić formularz odstąpienia od umowy oraz inne dokumenty umożliwiające identyfikację zwracanego zamówienia (np. potwierdzenie zamówienia, paragon, fakturę lub inne dane). Załączenie dowodu zakupu nie jest konieczne. Dodatkowy kontakt z Działem Obsługi Klienta, pod numerem telefonu: 535 50 50 60 lub mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Zdecydowanie przyspieszy to zakończenie procedury odstąpienia od umowy.
ZWROT
Zwroty będą uwzględniane jedynie w przypadku niezgodności towaru z zamówieniem. Aby zwrócić towar skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu: 535 50 50 60 lub mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zwrot jest możliwy jedynie w przypadku nienaruszonej i nieuszkodzonej butelki oraz nienaruszonej banderoli. Do zwracanego towaru należy obowiązkowo dołączyć dokument potwierdzający zakup (Paragon lub Faktura VAT), lub inny dokument potwierdzający zakup. Zwracany towar powinien zostać odpowiednio zabezpieczony przed uszkodzeniem na czas transportu i wysłany na adres:
ŚWIAT ALKOHOLI
UL.POZNAŃSKA 35/1
60-850 POZNAŃ
REKLAMACJE
Zgodnie z Prawami Konsumenta, mamy obowiązek dostarczenia Klientowi towaru bez wad. Odpowiadamy za niego, z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne, jeśli sprzedany przez nas produkt ma wadę. Jeżeli otrzymany przez Państwa towar ma wadę, prosimy o zgłoszenie wady do naszego Działu Obsługi Klienta, pod numerem telefonu: 666 605 330 lub mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., a następnie odesłanie towaru na adres:
MG SP.JAWNA
UL.POZNAŃSKA 35/1
60-850 POZNAŃ
W zgłoszeniu prosimy podać dane kontaktowe umożliwiające kontakt, a także załączyć do niego dokumenty lub podać dane umożliwiające identyfikację zamówienia (np. paragon lub fakturę, numer zamówienia lub inne). Załączenie paragonu lub faktury nie jest obowiązkowe. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia. Klient zostanie poinformowany o sposobie rozpatrzenia reklamacji pisemnie, mailowo lub telefonicznie.
Szczegółowe informacje dotyczące odstąpienia od umowy oraz polityka zwrotów i reklamacji, zawarte są w naszym regulaminie.
PRZYDATNE DOKUMENTY:
FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY (PDF)